Súbory cookies nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
0

Najnovšie pridané produkty

Žiadne produkty

Doprava Bezplatne
Daň 0,00 €
Spolu 0,00 €

Ceny sú s DPH

Košík – pokladňa

Produkt bol vložený do Vášho košíka

Množstvo
Spolu

Počet produktov v nákupnom košíku: 0 Počet produktov v nákupnom košíku: 1

Spolu za produkty (s DPH)
Spolu za doručenie (s DPH) Bezplatne
Daň 0,00 €
Spolu (s DPH)
Pokračovať v nákupe Košík - Pokladňa

Doprava a platba

Z DÔVODU NARIADENIA VLÁDY SR SA V SÚVISLOSTI SO ZASTAVENÍM ŠÍRENIA KORONA VÍRUSU PRERUŠUJE OD 16.3. AŽ DO ODVOLANIA OSOBNÝ ODBER TOVARU NA EXPDIČNOM SKLADE A SHOWROOME. EXPEDÍCIA TOVARU CEZ KURIÉRSKE SPOLOČNOSTI FUNGUJE I NAĎALEJ V NORMÁLNOM REŽIME, DÁ SA ALE OČAKÁVAŤ MIERNE ONESKORENIE ZÁSIELOK O 1-2 DNI.

Vyhlásenie kuriérskej spoločnosti GLS ohladne COVID-19:

 

Vážení zákazníci,

zložitá a neprehľadná situácia súvisiaca s šíriacim sa vírusom COVID-19 nám všetkým mení životy, naše rituály a zaužívané „vzorce správania“ a preto aj my v GLS neustále vyhodnocujeme situáciu a v záujme ochrany zdravia našich zamestnancov, ale tiež našich zákazníkov pristupujeme k novým opatreniam. Vo všeobecnosti chceme všetkých vyzvať k zodpovednému správaniu sa a zvýšenej empatii, ktorá je teraz základným kameňom úspechu aj pri doručovaní balíkov.

Chceme Vás preto požiadať aby ste:

- Vašim klientom odporúčali za objednaný tovar zaplatiť vopred, v prípade dobierky využili platbu kartou. Eliminovaním nevyhnutného osobného kontaktu kuriéra s príjemcom výrazne znižujeme možnosť prenosu nákazy a tiež zrýchľujeme proces doručovania balíkov!

- informovali Vašich klientov, aby si pre objednaný tovar prišli k vozidlu kuriéra a nevyžadovali od neho doručenie priamo pred bytové dvere, do kancelárie v obchodnom centre. Príjemca by mal zároveň pri preberaní rovnako ako kuriér používať ochranné pomôcky (rúško, rukavice...) a dodržiavať bezpečný odstup od kuriéra. Rovnako Vás žiadame, aby ste na Vašich e-shopoch, pri nákupných košíkoch zverejnili informáciu a oznam pre príjemcov nachádzajúcich sa v nútenej karanténe, aby o tejto skutočnosti informovali kuriéra ešte pred samotným doručením balíka!

- zachovali maximálnu ústretovosť a ohľaduplnosť pri odovzdávaní balíkov kuriérovi. Umožnite prosím nakladanie balíkov v neuzatvorených priestoroch a požiadajte Vašich zamestnancov aby pri odovzdávaní balíkov rovnako používali ochranné pomôcky a dodržiavali bezpečný odstup od kuriéra.

- vylúčili z prepravy také balíky, ktoré sú adresované do zatvorených prevádzok, škôl, predajní, keďže takéto balíky vraciame späť odosielateľovi! V prípade, ak ide o doručovacie miesto, na ktorom sa napriek všeobecnej karanténe nachádza zamestnanec, ktorý balík preberá, je nevyhnutné aby ste na prepravný štítok uviedli jeho meno a mobilný telefonický kontakt! Zbytočné posielanie balíkov na adresy, ktoré sú z dôvodov všeobecnej karantény uzatvorené, nám v tejto náročnej situácii výrazne komplikuje doručovanie iných balíkov!

Spoločnosť GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. vníma aktuálnu náročnú situáciu, neustále ju vyhodnocuje a pristupuje k potrebným opatreniam. Napriek našej enormnej snahe o zachovanie roky udržiavaných kvalitatívnych štandardov, však z uvedených dôvodov môže dôjsť k omeškaniu niektorých balíkov. Predovšetkým sa to týka balíkov do zahraničia, nakoľko medzinárodná preprava každý deň čelí novým a novým prekážkam v podobe uzatvorených hraníc a kolónam, ktoré na hraniciach vznikajú v dôsledku preventívnych opatrení voči šíreniu ochorenia COVID-19.

Vopred ďakujeme za pochopenie a akceptovanie týchto opatrení a tiež za ich zdielanie medzi Vašimi zákazníkmi.

S pozdravom a prianím pevného zdravia

 

GLS Slovakia

EXPEDÍCIA

Objednávky na tovar SKLADOM prijaté alebo v prípade predfaktúry uhradené v pracovné dni do 12.30 spravidla expedujeme v rovnaký deň. Tovar Vám zvyčajne kuriér doručí nasledovný pracovný deň. Objednávky prijaté po tomto termíne expedujeme nasledovný pracovný deň. Objednávky prijaté cez dni pracovného pokoja potvrdzujeme nasledovný pracovný deň, od kedy sa aj začína počítať dodacia lehota.

Tovar, ktorý aktuálne nedržíme vo vlastnom sklade vyžaduje určitý čas na prepravu do nášho expedičného strediska. Zvyčajne je to 5 až 15 pracovných dní. Po naskladnení pokračuje rovnaký proces ako pri tovare skladom. Pri veľkom, ťažkom alebo drahšom maloobrátkovom tovare si vyhradzujeme právo požiadať zákazníka o zálohu za takýto tovar ešte pred samotným naskladnením. 


SPÔSOB PLATBY

Dobierka - V prípade, že ste sa rozhodli uhradiť objednávku prostredníctvom dobierky, pri prevzatí zásielky ju uhradíte priamo kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou priamo u kuriéra.

Bankový prevod - Pri platbe prevodným príkazom vám cez email zašleme zálohovú faktúru, ktorú uhradíte cez váš internet banking, prevodným príkazom alebo vkladom na účet v banke. Zásielku vám zašleme po pripísaní sumy na náš bankový účet.

Platobné bankové tlačidlá / Platobná brána Besteron vás presmeruje na internet banking vašej banky, kde po príhlásení potvrdíte platbu. Je to rýchla a bezpečná platba, vyhnete sa čakaniu na bankový prevod a manipulácií s hotovosťou. Tovar skladom zasielame ihneď po zaplatení. Služba je dostupná pre klientov nasledovných bánk: VÚB, TatraBanka, SberBank, Unicredit, Slovenská Sporiteľna, Poštová Banka, ČSOB.


Hotovosť / Karta - Pri osobnom odbere si môžete vybrať medzi platbou v hotovosti alebo platobný terminál. Akceptujeme karty VISA, VISA Electrom, MasterCard, Maestro, American Express, DinersClub, JCB.
karty.png


FLEXIBILNÉ DORUČENIE

Vopred informujeme príjemcov o doručení balíka a ponúkame na výber rôzne možnosti doručenia.

V momente, keď je objednaný tovar pripravený na vyexpedovanie, príjemca dostane e-mail alebo textovú správu obsahujúcu informácie o prichádzajúcej zásielke GLS. Správa obsahuje všetky dôležité údaje o balíku, číslo na zákaznícky servis a priamy odkaz na GLS Delivery Manager. Tento on-line nástroj umožňuje príjemcom z rôznych možností si vybrať spôsob doručenia. Môžu si napríklad zvoliť iný dátum doručenia alebo zadať inú adresu alebo presmerovať balík na predajné miesto GLS ParcelShop.

Ráno v deň doručenia pošle GLS príjemcovi druhý e mail alebo textovú správu, v ktorej sa uvádza trojhodinový časový rámec doručenia. Správa obsahuje aj číslo na vodiča doručovateľa a zákaznícky servis. V tomto momente sa už GLS Delivery Manager nedá využiť.

Ak sa prvý pokus o doručenie nevydarí, GLS automaticky posiela adresátovi tretí e-mail alebo textovú správu. Teraz je opäť možné si zvoliť pomocou GLS Delivery Manager z uvedených možností spôsob doručenia pri druhom pokuse.

GLS sa zvyčajne snaží doručiť balík na dva pokusy. Ak si však odosielateľ objednal službu FlexDeliveryService, pokúsi sa GLS v prípade potreby doručiť balík aj na tretí krát. V tomto prípade GLS opäť e mailom alebo textovou správou informuje adresáta o prichádzajúcej zásielke.

Príjem balíkov sa tak stáva flexibilnejší, čím sa doručenie tovaru domácnostiam zjednoduší. Množstvo požiadaviek a sťažností na odosielateľa klesá a spokojnosť zákazníkov, na druhej strane, rastie.

General Logistics Systems

FlexDeliveryService

 
  

Možnosti doručenia:

  • Doručenie na rovnakú adresu k určitému dátumu
  • Doručenie na novú adresu
  • Doručenie v čase po pracovnej dobe medzi 17.00 a 20.00 (možné len v mestách s depom GLS)   
  • Doručenie na predajné miesto GLS ParcelShop
  • Doručenie do GLS Balíkomatu
  • Vyzdvihnutie v depe GLS
  • Odmietnutie prijatia zásielky

Výhody pre príjemcu:

  • Informácie o doručení
  • Oznámenie o približnom časovom rámci pre doručenie
  • Jednoduchý výber možností pre doručenie
  • Flexibilný postup pri prijatí balíka bez registrácie, on-line to ide jednoducho a rýchlo
  • Tri pokusy o doručenie
 
 

 


CENA DOPRAVY A PLATBY

Pri zásielkách v cene nad 199€ s DPH, ked váha jednej položky nepresiahne 40 kg znášame dopravné naklady my. Doprava je spoplatňovaná len pri zásielkách s nižšou cenou alebo ťažkých a nadrozmerných zásielkách, ako napríklad tovar na palete alebo krehké spotrebiče, ktoré si vyžadujú špeciálnu manipuláciu. Do tejto skupiny patria napríklad elektrocentrály alebo veľké modely zabudovateľných, či voľne stojacich chladničiek. Doprava takéhoto tovaru patrí do skupiny CARGO a prinesie vám ho dopravca s technikou prispôsobenou na manipuláciu s veľkým a ťažkým tovarom. Možnosť platby na dobierku je samozrejme zachovaná, no samotná doprava sa môže predĺžit o 1 pracovný deň. Bližšie info v tabuľke.

 SlužbaDestináciaHodnota objednávkyHmotnosť zásielkyCena s DPH
         
Osobný odberOsobný odber

Expedičné stredisko
 Bernolákovo

  Zadarmo
General Logistics SystemsKuriér GLS - flexibilné doručenieSK / CZ / HUdo 199,- € s DPHdo 40 kg4,90 €
Kuriér GLS - flexibilné doručenieSK / CZ / HU199,01 € s DPH a viacdo 40 kgZadarmo
Prepravná spoločnosť Geis SKGeis ParcelSK / CZdo 199,- € s DPH40 - 50 kg4,90 €
Geis ParcelSK / CZ199,01 € s DPH a viac40 - 50 kgZadarmo
Geis CARGOSK 50 - 75 kg19,90 €
Geis CARGOSK 75 - 100 kg29,90 €
Geis CARGOSK 100 - 150 kg39,90 €

Dobierka v hotovosti
 
DobierkaSK / CZ / HU  Zadarmo
Platba kartouPlatba kuriérovi kartouSK / CZ / HU  Zadarmo



REÁLNA DOSTUPNOSŤ TOVARU

V rámci korektného vzťahu so zákazníkom je v našom webshope uvádzaná reálna skladová dostupnosť. Vzhľadom na aktualizáciu skladu, ktorá prebieha niekloľko krát denne sa može stať, že niektoré položky, ktoré nedržíme vo väčšom množstve na sklade sa medzi aktualizačnými cyklami vypredali. Ak sa tak náhodou stane, budeme Vás kontaktovať za účelom riešenia a to napríklad dodávkou alternatívneho tovaru alebo akceptovaním termínu vybavenia objednávky po opätovnom naskladnení tovaru, ktoré u nás funguje na dvojtýždennej báze. Samozrejme, aj keď nám to bude ľúto, je Vašim plným právom takúto objednávku bez akýchkoľvek poplatkov zrušiť.

 

 




webpage-titulka_13.png         dometic_1.png        mobicool.png                         enders_1.pnggreengear.png    
 

Čakajte prosím...