Súbory cookies nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
0

Najnovšie pridané produkty

Žiadne produkty

Doprava Bezplatne
Daň 0,00 €
Spolu 0,00 €

Ceny sú s DPH

Košík – pokladňa

Produkt bol vložený do Vášho košíka

Množstvo
Spolu

Počet produktov v nákupnom košíku: 0 Počet produktov v nákupnom košíku: 1

Spolu za produkty (s DPH)
Spolu za doručenie (s DPH) Bezplatne
Daň 0,00 €
Spolu (s DPH)
Pokračovať v nákupe Košík - Pokladňa

Pozáručný servis autochladničiek

SERVIS

POZÁRUČNÝ SERVIS - Online objednávka

Prestala vám fungovať autochladnička a už nie je v záruke? Obráťte sa prosím na náš autorizovaný servis produktov DOMETIC, WAECO, Indel B a Mobicool. Objednajte si online vyzdvihnutie tovaru u vás doma alebo vo firme, jeho následnú diagnostiku a opravu a doručenie nasäť ku vám.

AKO TO FUNGUJE?

Podobne ako objednávanie akéhokoľvek iného tovaru na internernete:

  1. Do košíka vložíte položku "SERVIS S DOPRAVOU". Základná cena zahŕňa obojsmernú dopravu a diagnostiku. Ak potrebujete, zmente počet kusov na počet balíkov, ktoré ku nám plánujete poslať. Vypíšte dodaciu, prípadne fakturačnú adresu. Do poznámky uveďte dátum, kedy môže kuriér zásielku vyzdvihnúť. Najbližší možný termín vyzdvihnutia je spravidla o 2 pracovné dni.
  2. Tovar musí byť čistý a zásielka musí byť riadne zabalená. Ideálne v pôvodnom obale a s pôvodnými polystyrénovými výplňami. Kartón prelepte lepiacou páskou a baliacou fóliou. Za poškodenie spôsobené dopravou nezodpovedáme. Zle zabalený balík kuriér odmietne prevziať. Štítok prinesie kuriér. K zariadeniu pribalte prosím vytlačený a vyplnený servisný formulár. Stiahnúť si ho môžete na nižšie uvedenom odkaze.
  3. V požadovaný termín kuriér prevezme od vás balík a na druhý deň ho doručí ku nám.
  4. Vykonáme diagnostiku a oznámime vám predbežnú cenu opravy
  5. Vy sa rozhodnete, ako ďalej:
    • Ak s cenou súhlasíte, zariadenie opravíme a pošleme vám ho na dobierku nasäť na vašu adresu. Celková cena bude súčet základnej ceny a ceny opravy.
    • Ak sa vám zdá cena za opravu nerentabilná, pošleme vám zariadenie naspäť na dobierku v pôvodnom stave. Platíte iba základnú cenu za diagnostiku a dopravu.

Platba dobierky u kuriéra je možná v hotovosti a platobnou kartou. Za servis môžete zaplatiť aj predfaktúrou.

 

POZÁRUČNÝ SERVIS - Osobné odovzdanie a prevzatie

Pokazený tovar môžete samozrejme odniesť ku nám do servisu aj osobne. 

PRÍJEM A VÝDAJ TOVARU

  1. Stiahnite si a vypíšte servisný formulár. Alebo ho vypíšete v sklade pri preberaní tovaru na servis. Dôležitý je popis závady.
  2. Tovar na servis prineste do nášho Expedičného strediska v Bernolákove na adresu: MobilneChladenie.sk, Národného oslobodenia 2703/33, 90027 Bernolákovo. Otvorené v pracovné dni medzi 8-15h.
  3. Tovar musí byť čistý a je vhodné, keď pribalíte aj príslušensvo ako napájacie káble a podobne. Niekedy môže byť chyba práve v nich.
  4. Vykonáme diagnostiku a oznámime vám predbežnú cenu opravy
  5. Vy sa rozhodnete, ako ďalej:
    • Ak s cenou súhlasíte, zariadenie opravíme a vyzveme vás k jeho odberu. Celková cena bude súčet ceny diagnostiky a ceny opravy.
    • Ak sa vám zdá cena za opravu nerentabilná, vyzveme vás k odberu tovaru v jeho pôvodnom stave. Platíte iba cenu diagnostiky.

Platba je možná v hotovosti, platobnou kartou alebo predfaktúrou.

 

POZÁRUČNÝ SERVIS - Vstavané spotrebiče

Servis veľkých a vstavaných spotrebičov ako sú napríklad klimatizácie a chladničky do karavanu si vyžadujú osobitný prístup. Kontaktujte nás prosím emailom alebo telefonicky na našej infolinke.

Zobraziť 1 - 4 z 4 položiek
Zobraziť 1 - 4 z 4 položiek
Čakajte prosím...