Podobne ako objednávanie akéhokoľvek iného tovaru na internernete:
- Do košíka vložíte položku "SERVIS S DOPRAVOU". Základná cena zahŕňa obojsmernú dopravu a diagnostiku. Ak potrebujete, zmeňte počet kusov na počet balíkov, ktoré ku nám plánujete poslať. Vypíšte dodaciu, prípadne fakturačnú adresu. Do poznámky uveďte dátum, kedy môže kuriér zásielku vyzdvihnúť. Najbližší možný termín vyzdvihnutia je spravidla o 2 pracovné dni.
- Tovar musí byť čistý a zásielka musí byť riadne zabalená. Ideálne v pôvodnom obale a s pôvodnými polystyrénovými výplňami. Kartón prelepte lepiacou páskou a baliacou fóliou. Za poškodenie spôsobené dopravou nezodpovedáme. Zle zabalený balík kuriér odmietne prevziať. Štítok prinesie kuriér. K zariadeniu pribalte prosím vytlačený a vyplnený servisný formulár. Stiahnúť si ho môžete na nižšie uvedenom odkaze.
- V požadovaný termín kuriér prevezme od vás balík a na druhý deň ho doručí ku nám.
- Vykonáme diagnostiku a oznámime vám predbežnú cenu opravy.
- Vy sa rozhodnete, ako ďalej:
- Ak s cenou súhlasíte, zariadenie opravíme a pošleme vám ho na dobierku naspäť na vašu adresu. Celková cena bude súčet základnej ceny a ceny opravy.
- Ak sa vám zdá cena za opravu nerentabilná, pošleme vám zariadenie naspäť na dobierku v pôvodnom stave. Platíte iba základnú cenu za diagnostiku a dopravu.
Platba dobierky u kuriéra je možná v hotovosti a platobnou kartou. Za servis môžete zaplatiť aj predfaktúrou.